Opdrachtomschrijving:
Deze Design Challenge hebben wij gerealiseerd: “Wij gaan de producten van Felice Home of Brands als uniek behandelen en presenteren zodat de gebruiker zich bijzonder en trots voelt en dit graag met de rest van de wereld wil delen wanneer hij/zij deze producten aanschaft. Dit doen we door het zelf kunnen customizen van producten en het verhaal (waarom is dit gemaakt) van de producten centraal te stellen, zodat Felice zich onderscheidt van de concurrentie en meer is dan een gewone kleding-/interieurwinkel.”

Eindresultaat:
Wat wij hebben gecreëerd is een systeem dat de offline winkel, webwinkel en social media linkt en zichzelf draaiende houdt.

– Offline-Online:
Zodra de klant een offline-product ziet, kan dat worden gecustomized. De gebruiker scant met zijn telefoon met Near Field Communication (NFC) of QR en komt hiermee op de bijhorende productpagina op de webwinkel. Hier kan verder worden gecustomized.

– Offline-Social Media:
Zodra de klant een gecustomized product offline koopt ontvangt de klant een label met de eigen naam en #felicehomeofbrands waarmee ze hun gekochte aankoop kunnen delen op Social Media.

– Online-Social Media:
Zodra de klant een product heeft gecustomized op de website kan hij/zij deze gelijk delen op social media.

Dit systeem zorgt voor een uniek concept waardoor Felice zich onderscheidt en de klant zich bijzonder voelt. Aan het einde van dit project is van alle aspecten een conceptversie opgeleverd. Deze worden in de nabije toekomst geïmplementeerd in de winkel op basis van ons advies.

Promo-filmpje:

Link(s) naar meer info / demo(s) / filmpjes van het project:
http://www.befourdesign.nl
http://mariabarmentlo.com/Productrapport.Befour.V1-03.pdf

Afbeeldingen:

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.